Rawatan sakit - Cari Pemulihan Mudah untuk menghadapinya

Rawatan sakit - Cari Pemulihan Mudah untuk menghadapinya

Kudis boleh berkembang di dalam sesiapa yang mempunyai penyakit kencing manis, mengurangkan mobiliti di kawasan-kawasan kudis tekanan, vena varikos, aktiviti tidak betul sistem injap urat dan kesukaran dalam pergerakan darah ke jantung. Pada mulanya varicosity tidak terdedah kepada bahaya, tetapi secara beransur-ansur membangunkan ia membawa kepada semakin teruk peredaran darah. Oleh kerana kekurangan darah, kulit looses keanjalan. Hasilnya, kudis boleh terbentuk. Keadaan ini adalah sangat serius, dan anda perlu berjumpa doktor untuk menerima rawatan perubatan. Selain rawatan perubatan, anda boleh menggunakan ubat semula jadi.

Ambil 10 gram akar burdock besar. Root sahaja berusia satu tahun itu berguna. Apabila burdock yang matang dan mempunyai bolls, akar adalah tidak berguna. Mengurangkan akar kepada kepingan kecil dan tanamkan dengan segelas air panas. Terus mendidih campuran selama 10 minit. Biarkan selama satu jam di tempat yang hangat dan tuang merebus. Minum satu pertiga daripada berwarna 3 kali sehari sebelum makan.
Campurkan bunga hisop lindung nilai (1 bahagian), vodka mengandungi 40 peratus alkohol (1 bahagian) dan minyak sayur-sayuran yang baik (2 bahagian). Tinggalkan campuran untuk minuman selama 3 hari, roiling ia sekali-sekala. Selepas itu rebus merebus dalam mandi air sehingga pengewapan lengkap alkohol dan air. Tuang minyak melalui pandangannya dua kali ganda. Menyimpan minyak di tempat gelap dan sejuk. Menggunakannya untuk memampatkan pada kudis dan luka. Ia adalah ubat yang baik untuk terbakar dan frostbites, juga.
Mengisi balang dengan bunga lindung nilai hisop. Selepas itu tuangkan zaitun, biji bunga matahari atau minyak biji sesawi lebih bunga sehingga mereka benar-benar dilindungi. Letakkan balang di tempat panas jadi matahari yang bersinar di atasnya. Tunggu sehingga minyak mendapat merah (kira-kira satu minggu) dan tuang melalui pandangannya dua kali ganda. Mengisi balang dengan minyak berharga. Memohon kepada kudis, radang dan terbakar.
Tanamkan satu sudu buah-buahan Viburnum segar atau kering dengan segelas air mendidih. Menutup atau mengisi botol termos dengan merebus dan biarkan minuman selama 3-4 jam. Minum satu pertiga daripada berwarna 3 kali sehari. Makan sedimen juga. Merebus ini memudahkan penyembuhan luka dan terbakar.
Potong bahagian yang yg terletak daripada orpine dan mengisar ia dengan bertemu helikopter. Lulus pes melalui teka-teki nilon untuk mendapatkan jus orpine. Sapukan jus untuk kudis dan letusan. Anda juga boleh merawat luka terbakar dan lepuh dengannya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar