Rawatan Hati - Cari Home Pemulihan yang berkesan untuk membuat hati Anda Feel Good (Bahagian 2)

Rawatan Hati - Cari Home Pemulihan yang berkesan untuk membuat hati Anda Feel Good (Bahagian 2)

Campurkan kuantiti yang sama jus kubis segar dan jus tomato. Minum campuran yang tepat selepas makan.
Ambil janggel masak dan membuang daun menyelubungi ia. Terdapat pelbagai akar rambut dan tali di bawah daun, yang adalah ubat yang baik untuk menyembuhkan hati. Buat teh daripada mereka dan minum selama 6 bulan. Janggel telah menjadi masak; jika tidak kaedah yang tidak mempunyai kesan pemulihan.
Campurkan 1 kilogram madu dengan 1 kilogram currants hitam. Ambil satu sudu teh campuran setengah jam sebelum makan.
Menanam akar dandelion sebelum mereka mula berkembang dan meninggalkan mereka untuk kering dalam bayang-bayang. Selepas itu, tanamkan satu sudu akar dandelion kering dengan segelas air dan rebus berwarna selama 5 minit. Tunggu sehingga merebus mendapat sejuk dan minum untuk merawat atau mengelakkan penyakit hati. Di samping itu, merebus mengurangkan tekanan darah tinggi dan melawan insomnia.
Jika anda mengalami penyakit hati atau sembelit kronik, anda perlu menambah bit masak untuk menu anda. Makan 100-150 gram ubi bit setiap hari. Madu menguatkan kesan pemulihan bit.
Dalam usaha untuk meningkatkan pergerakan hati, anda perlu melakukan senaman mudah dengan jari telunjuk anda. Pada mulanya, bengkok semua jari anda dan memberi mereka sedikit masa. Selepas itu, bengkok, hanya jari telunjuk anda dalam bentuk bulatan. Jika anda berjaya melakukannya tanpa usaha tertentu, anda tidak perlu bimbang tentang hati anda. Walau bagaimanapun, tidak boleh bengkok dan mengenakan jari telunjuk menunjukkan tentang gangguan hati. Pada akhirnya, bertemu jari telunjuk di depan dada dan tarik mereka selain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar