Loya dan Muntah - Cari Home Pemulihan yang berkesan untuk memerangi mereka

Loya dan Muntah - Cari Home Pemulihan yang berkesan untuk memerangi mereka

Sebab-sebab loya mungkin banyak dan berbeza, tetapi kemungkinan besar anda boleh menyalahkan diri anda untuk rasa sakit. Disebabkan irama pantas kehidupan pada masa kini anda mungkin mempunyai masa untuk berfikir tidak mengenai diri anda, atau kira-kira hidangan anda. Terdapat tiga soalan yang anda perlu tanya diri anda - apa yang saya makan, di mana saya makan, dan berapa banyak masa yang saya belanjakan untuk saya makan? Sama ada anda makan makanan yang terlalu banyak, terlalu cepat atau terlalu berat dan berminyak. Bar coklat atau muffin di, panas anjing-pagi atau sandwich untuk makan tengah hari, pica petang. Dibasuh turun dengan Coke atau kopi, atau kedua-duanya. Bunyi biasa? Oleh itu, apabila bercakap tentang loya, anda perlu memberi perhatian kepada pepatah lama - anda adalah apa yang anda makan. Walau bagaimanapun, kehidupan adalah kehidupan, dan segala-galanya boleh berlaku. Keadaan yang tidak menentu boleh membawa kepada perubahan yang tidak dijangka dalam jadual anda hari ini menyebabkan keperluan untuk memilih makanan ringan dan bukannya makan yang tetap. Oleh itu, saya akan mendedahkan rawatan rumah untuk memerangi loya dan muntah-muntah.

Tanamkan 2 sudu teh pudina dengan segelas air mendidih. Menutup dan kebenaran untuk minuman selama 15-30 minit. Tunggu sehingga merebus semakin sejuk dan minum. Jika tekanan darah anda rendah, anda harus mengelak daripada menggunakan pudina.
Tanamkan satu sudu daun Salvia dengan segelas air mendidih. Tinggalkan untuk minuman atau satu jam dan tuang merebus. Jika anda rasa sakit, anda perlu minum merebus sekaligus. Dalam usaha untuk meningkatkan penghadaman anda, anda perlu minum separuh daripada kaca berwarna yang 3 kali sehari 20 minit sebelum makan.
Tanamkan 15 gram batang bawah bendera manis dengan setengah liter air mendidih. Terus mendidih berwarna selama 15 minit dan tuang ia. Minum satu pertiga daripada merebus 3 kali sehari 30 minit sebelum makan.
Tanamkan 2 sudu besar puncak chicory atau akar dengan 2 gelas air mendidih. Menutup atau mengisi botol termos dengan merebus dan meninggalkan untuk minuman. Pada waktu pagi tuang berwarna. Minum 100 mililiter merebus 4 kali sehari 30 minit sebelum makan.
Memotong sebahagian kecil daripada akar bendera manis dan mengunyah. Tetapi hanya untuk seketika bendera manis adalah benar-benar pahit. Anda boleh mengunyah sesuatu yang lain dan bukannya bendera manis selagi ia pahit. Selain itu, anda boleh minum merebus pahit, misalnya, teh wormwood.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar